Прочитај ми чланак

Игор Јурић изазвао пометњу на Твитеру: Марина Абрамовић промовише педофилију!

0

Новцем грађана смо платили милионе жени која угрожава децу и буди свест педофилима... Шта је важније, једно дете или уметнички перформанс, пита оснивач Фондације "Тијана Јурић"

Новцем грађана смо платили милионе жени која отворено подржава и промовише педофилију, написао је Игор Јурић, оснивач Фондације „Тијана Јурић“ на Твитеру, што је изазвало лавину бурних реакција, како подршке тако и осуде.

Упитан којим доказима поткрепљује тврдње да уметница перформанса Марина Абрамовић подржава педофилију, Јурић је одговорио:

– Хајде да занемаримо све остало, па ћу се дотаћи само ове фотографије. Да ли на овај начин фотографишете своје дете? Шта се овим путем промовише? Дететов полни орган? Која је врста уметности у питању?

За Српски телеграф Јурић објашњава да за њега сваки човек, ко год он био, постављањем фотографије нагог детета директно подржава педофилију.

– Не занима ме који је виши циљ у питању, уметничка слобода, интерес или шта год друго, за мене је дете светиња. Тачније, безбедност сваког детета. Сигуран сам, а верујем и они који су ме напали, да је само та фотографија коју сам поставио пробудила неке болесне умове. Па макар и један. Да ли је потребно више од тога?! Колико један болестан ум може деце да угрози? Шта је важније, једно дете или уметнички перформанс? Жао ми је што сам својим ставом разочарао део јавности који подржава рад Марине Абрамовић. Ево, разочараћу их још једном. Да, Марина Абрамовић промовише педофилију, буди свест педофилима, индиректно угрожава децу. Можда баш вашу. Мислите о томе – истиче Јурић, за кога су недвосмислено за осуду и све оне маме и тате које своја чеда сликају нага на плажи и те фотографије потом објављују на Фејсбуку.

Јурић: Сваки човек постављањем фотографије нагог детета директно подржава педофилију
Фотографија која је покренула лавину коментара рад је Марине Абрамовић из 2007. године „Владкка“. Уметница у овом раду поново „дискутује“ са религиозном иконографијом и приказана је попут многих ренесансних слика Мадоне са Исусом, само што она кажипрстом показује на бебине женске гениталије.

„Владкка“ за историчаре уметности с којима је Српски телеграф контактирао делује и веома је блиска радовима које је Абрамовићева радила баш у то време са децом у Лаосу, а који су имали за тему одрастање у срединама и околностима у којима су насиље и ратови део свакодневице. Историчари уметности су једногласни и у ставу да свако од нас једно уметничко дело доживљава на сопствени начин, кроз лична искуства, са онолико знања и информисаности о самом делу колико имамо у том тренутку.

Рад Марине Абрамовић „Владкка“ покренуо лавину коментара
Маринина велика лична тема су управо детињство и однос с родитељима и уметница је до сада више својих радова направила на тему деце и детињства, углавном представљајући децу кроз парадигму невиности и искрености.

Абрамовићева организује забаве за сатанисте и педофиле

– Србија мора остати нормална земља. Ово што неко сврстава под „уметност“ наша држава не сме подржавати ни на који начин – навео је Јурић и на Твитеру објавио део документарца у ком се наводи да је Абрамовићева сатаниста, која је организовала догађаје на које долазе познати и утицајни људи, а на којима се промовише људожерство и говори о силовању деце.