Прочитај ми чланак

Због критике Вучића, глумац добио отказ на ТВ Прва

0

Глумац Аммар Мешић, који већ годинама тумачи улогу Страхиње у серији "Игра судбине", а која се емитује на ТВ Прва, добио је отказ након летње паузе, и то због тога што је у претохдном периоду отворено критиковао председника државе Александра Вучића и активно подржавао протесте "Србија против насиља", сазнаје Нова.рс из извора блиског продукцији и телевизији.

Аммар Мешић се јуче огласио на Инстаграму, наводећи да више неће тумачити улогу Страхиње у поменутој серији – иако је ту од самог почетка и иако је пре летње паузе рекао да ће наставити да глуми у серији и након летње паузе.

– Драги пријатељи, браћо, кумови, колеге… Жао ми је, али је дошло време да серији ‘Игра судбине’ кажем збогом. Овим путем желим да вас обавестим да од нове сезоне више нећу бити део серије. Гледаћете ме у још наредних двадесетак епизода. Претходне четири сам био скоро свако вече у вашим домовима и захвалан сам на свим позитивним и лепим коментарима. Хвала мојим колегама на свему. Сматрам да сам испекао занат, био максимално професионалан и мислим да је време за неке нове улоге – написао је Мешић на Инстаграму.

– Хвала продуцентима Светлани Дрињаковић, Николи Буровцу и Данијелу Ђурићу, као и телевизији Прва на свему. Надам се да ћемо опет некада сарађивати. Хвала и екипи који су некада били део серије. Да није било вас, не би било ни мене. Једно јавно хвала мојим пријатељима Стеви, Ољи, Матеи, Милици, Кики, Павлу и Марку. П.С. Стево, немој да плачеш. До неких нових улога, поздравља вас Страхиња, the end – казао је Мешић.

Одлука да Мешић не буде део нове сезоне, те да након летње паузе не настави са снимањем серије како је првобитно планирано, дошло је због његовог политичког активизма, и врло јасне и медијски пропраћене критике власти, односно председника државе Александра Вучића, те Српске напредне странке, али и због поршке протестима „Србија против насиља“.

– Непоштовани, не могу рећи чак ни господине… Непоштовани Александре Вучићу, давних дана сам престао да јавно коментаришем твој рад, рад твоје Владе и генерално политику у нашој земљи. Никада те нисам подржавао и увек сам се стидео свега што радиш и начином на који се обраћаш нама грађанима – започео је Мешић у свом директном писму председнику Србије.

– За мене, једини кривац због свега што се десило нашој Србији јеси ти и твоја Влада. Срамите се. Ти, сви министри и своји твоји новинари који су довели Србију у овакво стање – додао је Мешић тада.

– Драга децо, која нас гледате на телевизији (иако Вучић каже да не гледате телевизију, па се онда питам како нас препознајете на улици?), обећавам вам да ћу се у наредном периоду трудити и помагати колико год је у мојој моћи да се ваш глас чује и да укажем на проблеме данашњице. Искрено саучешће породицама – закључио је Мешић у свом обраћању председнику.

Почетком маја ове године, непосредно пред почетак летње паузе, а након масакара у основној школи у Београду који је покренуо масовне протесте у Србији, Мешић је упутио јавно писмо председнику државе – Александру Вучићу.

Аммар Мешић је након тога подржао и колеге глумце који су били таргетирани од стране власти због подршке протестима.