Дођите на трибину „Моћ и сексуалност“, на којој ће о феномену геј покрета говорити Слободан Антонић, Милан Брдар и Слободан Панов.
У среду, 24. септембра у 19 часова у Установи културе „Вук“ (Булевар Краља Александра 77а) о геј покрету и његовој жељи да измени темељне вредности српског друштва говориће:
– проф. др Милан Брдар, редовни професор социологије са Института друштвених наука у Београду;
– проф. др Слободан Панов, редовни професор породичног права на Правном факултету у Београду;
– проф. др Слободан Антонић, редовни професор социологије са Филозофског факултета у Београду.
На трибини ћете добити врло битна знања и информације на следеће теме:
– Од феминизма до геј покрета;
– Геј покрет, феминизам и потрошачко друштво;
– Како делују ЛГБТ организације?
– Која је мапа њиховог пута до тзв. „друштвене прихваћености“?
– У чему је смисао борбе за тзв. „истополне породице“?
– Шта се дешава са децом у „истополним породицама“?
– Истина о геј покрету у просвети;
– Шта Србија треба да уради?
На трибини ће Вам бити представљена нова, врло битна књига Слободана Антонића „Моћ и сексуалност: социологија геј покрета“ (Catena mundi, 2014).
Из књиге:
Дакле, уместо љубави, посвећености и достојанства мужа и жене – као темељних и градивних врлина породице, феминизам прописује норму новчаног односа („чисти рачун“) у коме „партнери“ заправо постају међусобни конкуренти у борби за новац и ноћ. Захтев за претварање конкуренти у борби за новац и моћ. Захтев за претварање породичног рада у робу, а породичних односа у тржишни однос, само је један од начина ломљења преосталих људских веза преосталих (преткапиталистичких) заједница. Атомизовани и раслабљени „индивидууми“, тако, постају лака жртва система који човека своди на послушно-роботизованог произвођача пре подне, а лакомислено-хистеричног потрошача поподне и увече.“
„Основни елементи геј покрета заправо се подударају са главним тежњама (пост)модерног капитализма.“
„Да се преко наметања теме“ЛГБТ права“ у (полупериферијским земљама – а пре свега преко императива одржавања геј параде – обезбеђује додатна културна, па и политичка хегемонија Вашингтона (и Брисела), сведоци смо и у Србији.“
„Редефинисање брака као рарвнодушног према прокреацији (тзв. бесполни концепт брака), међутим, води кидању суштинске вее између брака и одговорног и друштвено подржаног биолошког родитељства. Ако би брак, наиме, био само институција партнерске љубави, а не и установа за рађање и подизање деце, друштво са таквим концептом брака може доћи у опасност да угрози сопствено демографско обнављање.“
„Историјски су позната друштва која су своју декаденцију, па и колапс, доживела, између осталог, и због неодговарајућег испуњавања родилачке функције брака“
„Ако је брак само озваничена љубавна веза, поставља се питање зашто би се брак односио само на сексуални пар човек/човек? Зашто се он не би тицао сваког сексуалног пара, од којих је најмање један партнер људско биће (човек/пац, човек/делфин, човек/мајмун…).“
„Наш основни задатак остаје заједнички: трагање за истином, те њено саопштавање у облику универзално проверљивих исказа, а све у доброј вери да истина мора бити на корист целог друштва.“
Среда, 24. септембар у 19 часова, Установа културе „Вук“!