• Početna
  • SPORT
  • Neprijatno iznenađenje na Islandu: Noć pred utakmicu Zvezdini igrači neće spavati?
Pročitaj mi članak

slavisa-stojanovic-foto-zvezda-1374492058-342705
(Бета)

Тренер Црвене звезде Славиша Стојановић рекао је да његови фудбалери опрезно дочекују реванш утакмицу против ИБВ-а, у другом кола квалификација за Лигу Европа не само због игре и противника, него и због специфичног пута и услова у којима ће играти.

Фудбалери Црвене звезде неће тренирати више од 48 сати пред меч, а осим пута, који ће трајати скоро два дана, Звезду на Исланду чекају ниске температуре и беле ноћи.

„Не чека нас баш лак посао. Прво јер они нису нимало наиван противник, друго јер смо имали проблема са повредама, тако да крећемо максимално опрезно на Исланд и надамо се најбољем“, рекао је Стојановић на конференцији за новинаре у Београду.

Реванш утакмица другог кола квалификација за Лигу Европа између ИБВ-а и Црвене звезде игра се у четвртак од 20.30 у Вестманеји. У првој утакмици, прошлог четвртка, црвено-бели победили су са 2:0.

Фудбалери и стручни штаб Звезде сутра ујутро путују за Берлин, а тамо ће у хотелском дневном боравку на аеродрому чекати 12 сати на лет за Кефлавик, одакле ће аутобусом ићи за Рејкјавик. У Рејкјавику ће преноћити, а у среду поподне малим авионом отићи на острво Вестаманеју.

Температуре на Исланду су током дана око 12 степени а ноћу падају до пет степени. Осим тога, у хотелима често нема ни ролетни ни завеса, тако да ће експедиција Звезде носити фолије за прозоре, да би играчи могли да спавају.

„Није једноставан пут, али како су они ишли овамо тако и ми идемо тамо. Морамо добро да се припремимо и да будемо опрезни из угла резултата, пута и форме. Мене више брине висинска разлика него температурна, јер ће на нижим температурама можда бити бољи капацитет за трчање. Надам се“, рекао је уз осмех Стојановић.

Неизвестан је наступ Николе Мијаиловића као и Стевана Луковића који се повредио у контролној утакмици са Бежанијом, а тек ће се после вечерашњег тренинга знати у каквом је стању Филип Касалица.

Ново појачање црвене звезде Александар Ковачевић рекао је да су екипе одиграле тек прво полувреме.

„Тек је одиграно прво полувреме. Чека нас врло тешко гостовање, морамо да будемо концентрисани од почетка, постигнемо гол на време и пласирамо се у следеће коло“, рекао је Ковачевић.

Новинари су питали тренера за појачања о којима се говори у прелазном року, Стојановић није дефинитивно одговорио ни на једно питање, али је нагласио да жели да се концентрише само на предстојећу утакмицу. Новинаре је занимало и да ли је критиковао голамана Бобана Бајковића због кикса којим је ИБВ замало изједначио у првом мечу.

„Нисам критиковао Бајковћа, наравно имали смо анализу и тек ћемо да имамо анализу, а ја желим да оставим тренеру голмана да ради свој посао за који је ангажован“, рекао је Стојановић.

Он је рекао да није гледао последњу утакмицу ИБВ-а у превенству, али да је добио снимак и да ће га погледати.

Тренинг вицешампиона Србије почиње вечерас у 18 сати а пут Берлина креће се сутра ујутро у 7.50.