Прочитај ми чланак

Ђорђевић добио Информер на суду

0

Апелациони суд у Београду донео је правоснажну пресуду којом се потврђује пресуда Вишег суда у Београду по тужби председника покрета Ослобођење Млађана Ђорђевића против портала Информер и одговорног уредника портала Милана Рашевића у којој се тужени обавезују да Ђорђевићу исплате на име нематеријалне штете због душевних болова због повреде права личности износ од 75.000 динара са законском каматом у року од 15 дана.

Наиме, Ђорђевић је тужио Информер због текста под насловом „(ВИДЕО) ОВАЈ ЈЕ ЗА ДУШЕВНУ БОЛНИЦУ! Ђиласов кум измислио да је Вучић у Белој кући узео и сакрио осам милијарди долара!“.

Presuda Apelacionog suda u Beogradu FOTO: Politicki.rs

Ради се о томе да је Ђорђевић током гостовања на једној телевизији, коментаришући посету Александра Вучића Сједињеним Америчким Државама, потписивање Вашингтонског споразума и чувено Вучићево седење на хоклици код Трампа, изјавио у шали да је „Вучић добио од Америке осам милијарди долара, како би сваком грађанину Србије поделио по 1.000 долара“.

Presuda Višeg suda u Beogradu FOTO: Politcki.rs

Председник покрета Ослобођење Млађан Ђорђевић ће, како је навео, новац добијен после добијене пресуде уплатити Хуманитарној организацији Дечија Радост из Шилова на Космету, као помоћ деци из социјално угрожених породица.

Tekst objavljen na portalu Informera FOTO: Printscreen

УКОЛИКО ИМАТЕ ЖЕЉУ ДА ПОДРЖИТЕ РАД ПРОДУКЦИЈЕ „ЦЕНТАР” И РАД ПОРТАЛА „СРБИН.ИНФO”, ДОНАЦИЈЕ МОЖЕТЕ УПЛАТИТИ ПУТЕМ СЛЕДЕЋИХ ЛИНКОВА:

ХВАЛА И БОГ ВАС БЛАГОСЛОВИО!