Вучић преко својих медија пере руке и криви гастарбајтере

0

Кога окривити за долазак коронавируса, за сопствени смех, неозбиљност и изгубљених круцијалних првих десет дана борбе са пандемијом? "Информер" каже - гастарбајтере.

Гнев који је у јавности пробуђен понашањем председника Србије Александра Вучића и доктора Бранимира Несторовића на првој конференцији за медије 26. фебруара, поводом коронавируса, очигледно је дубок. Интелектуалци, лекари, грађани, што на друштвеним мрежама, што у разговорима, па и графитима по граду, јасно су ставили дознања да је овакав приступ оваквој борби катастрофалан.

И сами су национални оци, тј. отац, увидео колику је штету нанео ономе о чему највише брине – сопственом рејтингу. Уместо да грешку јавно призна, па отпочне борбу како би требало, Вучић је најпре оптужио грађане да „лажу“, што је додатно подигло тензије, потом њих кривио за неозбиљност и неодговорност. Тиме је показао да му је рејтинг и штета нанета истом, испред штете нанете грађанима.

Када све то није прошло, јер су таблоиди под палицом власти најпре ускладили политику са државном, да је коронавирус „најсмешнији у историји“, те тако и грађане Србије на неки начин можда опустили.

Foto: Printscreen

Онда се дошло на нову идеју – за могуће последице „пијења ракије“, „одласка у Милано у шопинг“ и свега што је Вучић са стручњацима причао на конференцији, окривити – гастарбајтере.

Foto: Printscreen

Недавни наслов у „Информеру“ – „Прети нам експлозија епидемије, ОПАСНО, У Србију ушло 100.000 гастарбајтера, њих бар 6.000 има коронавирус“.

С једне стране, ово је чисто ширење панике, али то није тема.

Иако је, како се изнад у тексту може видети, у првом издању „Информера“ наслов био 100.000 гастарбајтера, Драган Ј. Вучићевић, главни уредник овог таблоида је на Твитеру објавио насловницу на којој пише 200.000. Изгледа да је у међувремену неко позвао Вучићевића да му сугерише да „појача“ мало цифру, јер, зна се ко у држави болује од великих бројки.

Foto: Printscreen

Питање је, ко је то звао Драгана Ј. Вучићевића и наручио овај текст, касније кориговао? Због чега је то учинио? И да ли тај неко, како је саветовао грађане Србије, овим текстом пере руке…?

УКОЛИКО ИМАТЕ ЖЕЉУ ДА ПОДРЖИТЕ РАД ПРОДУКЦИЈЕ „ЦЕНТАР” И РАД ПОРТАЛА „СРБИН.ИНФO”, ДОНАЦИЈЕ МОЖЕТЕ УПЛАТИТИ ПУТЕМ СЛЕДЕЋИХ ЛИНКОВА:

ХВАЛА И БОГ ВАС БЛАГОСЛОВИО!