СРАМОТА: Медији „перу“ биографију Синише Малог пред изборе

2

Информација "анонимног извора блиског истрази", коју су јуче објавили поједини прорежимски медији, да је бугарски графолог утврдио да је потпис градоначелника Београда Синише Малог фалсификован, те да он није власник оф-шор компанија нити 24 стана у Бугарској, покушај је прања биографије Малог пред предстојеће градске изборе, сагласни су саговорници Данаса.

„Графолог ког је ангажовала бугарска полиција доказао је да Синиша Мали није власник 24 стана у тој земљи, а да је документација која је представљена српској јавности ништа друго до најобичнији фалсификат“, „ексклузивно“ је сазнање које је јуче објавио таблоид Српски телеграф, позивајући се на неименован извор упућен у истрагу. Лист Данас није добио потврду нити деманти ове информације из МУП-а Србије, док саговорници нашег листа сматрају да је текст произвољан, без икаквих доказа, написан у циљу да се „опере“ биографија Синише Малог.

Адвокат и бивши министар полиције Божо Прелевић каже за Данас да је циљ наведеног текста аболирање Малог пред предстојеће изборе за градоначелника.

– Озбиљан лист у истраживачком тексту мора да наведе податке на основу којих поткрепљује своје тврдње. Писање таблоида ме уопште не изненађује. Што се мене тиче, могли су да напишу и да Синиша Мали није ни градоначелник – наводи Прелевић. На питање да ли мисли да ће афера „24 стана“ икада добити судски епилог, наш саговорник категорички одговара са – не.

– За време ове власти сигурно је да неће – закључује Прелевић.

Главни и одговорни уредник истраживачког портала КРИК Стеван Дојчиновић каже за наш лист да у спорном тексту нема довољно информација да би уопште могао да га коментарише.

– Није ми јасно шта тачно то Српски телеграф има. Помињу извештај бугарског графолога, па затим бугарску полицију без довољно детаља из тих докумената. Није јасно ни о ком потпису говоре – Мали је потписао доста докумената у Бугарској. С друге стране, антрфиле самог тог текста је супротан наслову, јер у антрфилеу кажу да је наша прича тачна и да Мали јесте директор бугарских фирми. Тако да не разумем како на једном месту кажу да је фалсификован и нема везе с послом са становима, а на другом кажу да има – истиче Дојчиновић за Данас додајући да је текст нелогичан и пун контрадикторности.

– Делује ми као да манипулишу информацијама како би покушали да „оперу“ Малог. Да бих могао да изанализирам случај, морао бих да видим та документа која Српски телеграф наводно има. Документа смо иначе тражили и од Малог, али никада није желео да нам пошаље – наглашава Дојчиновић.

Подсетимо, истраживачка мрежа КРИК је још 2015. писала о сумњивим пословима градоначелника Београда Синише Малог. У децембру исте године објавила је оверена документа која показују да је Мали и након што је ступио на јавну функцију остао директор оф-шор фирми са Девичанских Острва и потписивао документа у вези са куповином 24 стана у Бугарској. Новинари КРИК-а су документа преузели из бугарског трговинског регистра са званичним печатом и потписом службеника регистра као потврдом њихове валидности.

Градоначелник Београда тада је потврдио је да је био директор оф-шор фирми које су куповале станове на бугарском приморју у 2012. години, али је додао да је решење из фебруара 2015. године које је КРИК објавио фалсификат и истакао да са тим фирмама нема никакве везе од када је постао функционер почетком 2013. године.

– Подсећам да су сва документа која смо објавили из званичног бугарског пословног регистра и катастра. На основу наших текстова Агенција за борбу против корупције је покренула поступак. У извештају поднетом тужилаштву потврдила је доста детаља из наше приче. Обавестила је и бугарску управу за спречавање прања новца – наглашава Дојчиновић.

Српски телеграф, пак, подсећа да је градоначелник Београда поднео кривичну пријаву за фалсификовање и доставио доказе да није као директор две мистериозне оф-шор фирме купио луксузне апартмане у бугарском летовалишту.

„Бугарска полиција ангажовала је стручњаке и коначно је утврђена истина“, наглашава овај таблоид, чије сазнање „из извора упушеног у детаље истраге“ је јуче у ударним терминима емитовала ТВ Пинк. Наводи се и да је Синиша Мали уз кривичну пријаву доставио вештачење бугарског графолога који је утврдио да је у питању несумњив фалсификат јер се спорни потпис од аутентичног разликује у чак седам детаља.

„Ради истине, бугарска полицијска управа такође је ангажовала још једног графолога, који је потврдио ове наводе“, наводи неименовани извор таблоида, додајући да бугарска полиција и правосуђе признају искључиво извештаје својих вештака, те да их не занимају светски стручњаци, „па све да су у питању истражитељи из чувеног немачког института у Визбадену“.

  • Василије Блажени

    Синиша Мали – криминалац велики…

    • ЏЕРОНИМО

      Србијом влада читава банда врхунски талантованих криминалаца сакупљених с коца и с конопца, при чемује је важан само један једини критеријум: да умеш да крадеш , мажеш и лажеш , а кад те ухвате на делу – никако не смеш да признаш.

      Па тако напр.да би ономад доказали да пицоусти не лаже, Слина га тобоже одведе на на полиграф који он наравно ладно и од шале – „пролази“…
      Онда, да би скинули одговорност са себе у вези хеликоптерске афере слажу, а да не трепну да су пилот и посада били пијани…
      Онда следи чувени бисер са његовим братом по матери који такође „није крив
      је су му украли идентитет и личну карту“…
      Ружић лаже и маже да ништа од имовине нема али тако убедљиво да му наивни људи вероватно као таквом верују и нуде помоћ да би човек јелте некако – преживео…

      Сад су измислили некаквог безименог бугарског графолога …
      Па макар да је и аутентичан . као да је тешко потплатити било којег Туту Бугарина да дадне лажну изјаву…

      При том је познато је да је напрдњачка багра када је у питању освајање и одржавање власти широке руке и да не пита за цену и не жали паре: па зар нису напр. само Вељи, у замену да не таласа нудили, ни мање ни више него шесто хиљада евара…